Din decembrie până în martie am invitat cetățenii din Reșița, Lugoj, Arad și Timișoara să răspundă la Chestionarul Verde, prin care ne-am dorit să înțelegem ce așteptări au comunitățile urbane de la viitorul orașelor. În cadrul proiectului Soluții Inovative pentru Orașe Verzi, UrbanizeHub a realizat o consultare publică adresată cetățenilor din Timișoara, Arad, Lugoj și …
Din decembrie până în martie am invitat cetățenii din Reșița, Lugoj, Arad și Timișoara să răspundă la Chestionarul Verde, prin care ne-am dorit să înțelegem ce așteptări au comunitățile urbane de la viitorul orașelor. În cadrul proiectului Soluții Inovative pentru Orașe Verzi, UrbanizeHub a realizat o consultare publică adresată cetățenilor din Timișoara, Arad, Lugoj și …
Din decembrie până în martie am invitat cetățenii din Reșița, Lugoj, Arad și Timișoara să răspundă la Chestionarul Verde, prin care ne-am dorit să înțelegem ce așteptări au comunitățile urbane de la viitorul orașelor. În cadrul proiectului Soluții Inovative pentru Orașe Verzi, UrbanizeHub a realizat o consultare publică adresată cetățenilor din Timișoara, Arad, Lugoj și …
Din decembrie până în martie am invitat cetățenii din Reșița, Lugoj, Arad și Timișoara să răspundă la Chestionarul Verde, prin care ne-am dorit să înțelegem ce așteptări au comunitățile urbane de la viitorul orașelor. În cadrul proiectului Soluții Inovative pentru Orașe Verzi, UrbanizeHub a realizat o consultare publică adresată cetățenilor din Timișoara, Arad, Lugoj și …
Businessurile inovative pot crea un viitor verde. Cifra afacerilor a ajuns la peste 1 miliard de euro în 2022 pe segmentul de inițiative sustenabile și trendul este unul ascendent. În acest articol am ales să spunem povestea a patru start-upuri care se concentrează pe lucrurile în care credem: un mediu curat, echitabil și în jurul …
Orașele au nevoie de o gamă variată de opțiuni pentru a reduce dependența de autoturismul personal. Comisia Europeană a alocat 2 miliarde de euro pentru crearea infrastructurii de ciclism și micromobilitate între 2014 și 2020. Din păcate, proiectele finanțate nu au însemnat că sunt și calitative sau că încurajează mersul pe jos sau cu bicicleta. …
Marile orașe ale lumii au continuat să fie aglomerate și în 2022, conform noului studiu al centrului de analiză INRIX. Printre motive se numără revenirea post-pandemică, dependența de mașini și – în mod paradoxal – investițiile în infrastructura rutieră. Capitala României nu este o excepție, ocupând locul 19 la nivel global în ceea ce privește …
În urmă cu doi ani, Corina Chirilă și Andrei Mitrea au lansat Manifest pentru Orașul Frumos, care pledează pentru ceea ce înseamnă un oraș pentru oameni și care produce calitatea vieții. A fost una dintre cele mai de succes campanii UrbanizeHub, stimulând dezbateri cu urbaniști, sociologi, dezvoltatori, oameni de mediu, despre ce înseamnă frumos. Lucrarea …
Regenerarea urbană este o punte între vechi și nou iar această punte începe de la cetățeni și poate fi resimțită imediat după ce ieșim din locuință, pe stradă. În cadrul discuțiilor de la UrbanTalks am vorbit de ce este important ca oamenii să devină parteneri activi în conturarea proiectelor, cum putem crea spații publice de …
Traficul începe cu un om într-o mașină mergând bară la bară cu colegii săi către job. Cruze și-a propus să schimbe paradigma și a creat o aplicație de carpooling dedicată companiilor cu un număr de sute de angajați. Bucureștiul ocupă a opta poziție în top 10 orașe aglomerate din lume. În fiecare an, românii pierd …